Boikot Barangan Israel

Boikot Barangan Israel

Tuesday, October 16, 2007

D2K Launch!!

Sila lihat di sisi kanan blog ini terdapat page element yg baru yg bertajuk D2K(Dunia Komik Kanben).D2K menggunakan photobucket sbg hosting,menghimpunkan komik2 yg telah aku siapkan sebelum dan slepas blog ini diwujudkan untuk memudahkan anda semua membaca komik2 aku tu.Anda hanya perlu mengklik mane2 tajuk komik yg ingin dibaca.Selain itu,D2K yg mempunyai nama lain Dunia 2K@Dunia 2000 dilancarkan bermatlamatkan untuk mencapai target sebanyak 2ooo halaman komik!!Entahlah aku dpt atau tidak mencapai terget utk melukis komik sbyk 2000 halamn tu.Berape masa yg perlu diambil untk aku mencapai matlamat ni mungkin 5 thn,mungkin 10 thn,20 thn.Entahlah,ini merupakan cabaran buat aku dan mungkin sbg pendorong utk aku supaya terus konsisten untuk melukis komik. Diharap anda bersabar dan enjoy bace komik2 aku tu.Kalu ade kelapangan bglah sedikit komen ataupun feedback d shoutbox supaya aku dpt mengimprovekan lg skill aku.dengan ini D2K dilancarkan scr rasminya.sekian,tenkiu.

No comments: